فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک

فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک

بهرام پروهان

نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک محصولات استاندارد و با کیفیت را در سبک های جدید برای پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک در نظر گرفته و به بازارعرضه می نمایند.خاصیت توری های جدید این است علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات به داخل منازل از عایق خوبی هم در برابر گرد و غبار می باشند.
یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، با افزایش استقبال از فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک راه خود را به ایران باز کرده و دارای نمایندگی های متعددی در سطح کشور می باشد. لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکل برای یراق آلات، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست چرا که بعد از تعمیرات کارایی در پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک باز میگردد. فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی دچار ایراد می شوند تمام کارایی در و پنجره دو جداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. https://upvc.pro/قاعدتاً می بایست توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره upvc استفاده نماید.
تاثير يراق بر قيمت توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک
بعد از پروفيل دومين عامل تاثير گزار بر فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک، يراق پنجره upvc مي باشد. يراق دارای اجزای متعددی شامل لولاها، اسپانيولت و دستگيره مي باشد. هنگام خرید پنجره دوجداره دقت فرماييد که لولاها، دستگيره و اسپانيولت، همگي از يک برند باشند و علامت تجاري آن برند بر روي آن حک شده باشد.
قيمت يراق براساس کشور توليدکننده آن متفاوت است، بيشترين قيمت يراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc مربوط به يراق آلات شرکت Roto آلمان مي باشد که برحسب دوحالته، تک حالته، اورهانگ، فولکس واگني و يا کشويي متفاوت است. فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک موجود در بازار از کيفيت متوسط برخوردار هستند مثل يراق Vorne و يا Vhs که ساخت کشور ترکيه مي باشند و از يراق آلات گريد A ترکيه مي باشند.
ویژگیهای فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک
۱- استحکام ۲- زیبایی فوق‌العاده ۳- صرفه جوئی در مصرف انرژی تا ۴۰% ۴- کاهش آلودگی صوتی تا میزان ۵- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی ۶- حفظ محیط زیست از طریق بازیافت ۷- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل ۸- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی ۹- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید ۱۰- عدم اشتعال در هنگام آتش سوزی و حریق ۱۱- مقاوم در برابر زنگ زدگی ،خوردگی و رطوبت هوا ۱۲- ایمن در برابر سرقت ۱۳- بی نیاز به صرف هزینه رنگ آمیزی ۱۴- تنوع در طرح و تطابق با هر نوع معماری ۱۵- تنوع در رنگ


مقاومت توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی:
با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد. https://upvc.pro/
توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک 
توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های پنجره یو پی وی سی با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد. که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند.
مزیت فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک
۱-توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
۲-قابل شستشو
۳-توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
۴-ضد زنگ
۵-ضد اشتعال https://upvc.pro/
توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک در انواع و اشکال مختلف ساخته می شوند که بدنه آن ها از جنس آلومینیوم می باشد از ویژگی های توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک می توان سبکی و کم حجم بودن آن ها اشاره کرد هم چنین قابلیت باز و بسته شدن در جهات مختلف نیز از خصوصیات توری های ساخته شده در گروه این پنجره می توان نام برد.
یکی ازمهم ترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک، به استفاده تولیدکنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد که به همین دلیل در شرکت پنجره الماس همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگر ملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده و افزون بر این ها تلاش و نظارت دقیقی بر فرایند تولید و نصب توری ها صورت می گیرد تا کمترین خطا رخ ندهد و اطمینان مشتریان به این شرکت نشان از کیفیت محصولات و خدمات دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: